tirsdag 31. januar 2017

Selv Vurdering av Infografikk Oppgaven

Egen Vurdering av Infografikk


I planleggingsfasen av Infografikk så bestemte vi å ha en manus som skulle involverer alle de viktigste tingene i vår tids epoke av 1660-1814. Under hele prosessen så var vi enige om at vi alle skulle ha vår egen del og alle av oss skulle være våre egne regissører og unngå krangel, med dette i tankene begynte vi på manus. Alle skrev sine egne manus og ble enige om hvem som skulle fokusere på hvilken oppgaver. Eric skrev mest, Tim jobbet mest med utstyr og Jeg redigerte mest, men vi gjorde utvilsomt alt med hverandre. Personlig så er jeg fornøyd med resultatet og jeg tror at sammen fikk vi til mer enn det jeg skulle tro at vi kunne. Hvis jeg kunne gi meg selv en karakter så hadde gitt 5, men jeg er jo ikke lærer og jeg er usikker på hvilke standarder som blitt satt på en i VG.1 medier og Kommunikasjon. Ihvertfall fikk jeg selv lært mye av dette og jeg føler at jeg kommer til å kunne gjøre mye mer fremover. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar